<> ♥ -

prov...

Sitter här och har så kul att jag övar på hissaprov.. Har det imorgon så ja hoppas jag kan något iaf.
Fick ut matteprovet idag också, gick väl helt okej. :)
Annars har det väl inte hänt något intressant tror jag. Förutom att Emmy jag och Jussan provade köra i fyrans växel å full gas på en åker igår med fyrhjulingen! Snacka om kul alltså! :D
Haha, synd att den e så ful... annars sku ja ju kunna lägga upp en bild här på bloggen men... ;) haha!

Har nog inget mer att skriva, ska dra å öva på provet lite till nu då, sen får vi se vad som händer! :)
Kan lägga upp bilderna från i helgen sen ikv för just nu är kameran tydligen inte hemma.
Så håll utkik! ;)

//Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0