<> ♥ -

Nu!

Haha, kan ju börja med att säga att det blev inte att göra läxan iaf... Jag hade tagit fel bok! :P
Så får göra den imorgonbitti i skolan.

Men idag efter skolan for Hanna och jag till stallet. Vi ryktade dom en stund och tog sedan ut dom på en åker.
Det var meningen att vi sku ha longerat dom en stund. Hanna var så smart så hon satt fast Pondus tyglar så han inte kunde äta medan hon longera. Och för en gångs skull funkade de! :)
Men på Kolbrun gick det inte eftersom hon har en longeringsgrimma istället för träns å tyglar.

Så jag gav upp och satt upp longeringslinan så hon inte kunde äta, och gick sedan lös med henne på åkern och hon gick bara efter mig eftersom ja inte kunde longera och samtidigt ha longeringslinan så hon inte kunde äta! Haha om nån fattar?! :D

Sen satt vi dom i hagen och fyllde på lite vatten åt dom.

På lördag far vi dit igen och då är det meningen att Rebecca (www.rebeccashafranov.blogg.se) ska komma med ! :) Kul!

Och på söndag är det meningen att vi ska få träffa ägaren till Bruno och Ask. :)
Det ska bli spännande! :D Så efter det kanske vi får hjälpa till att ta hand om dom också! :)

Vi hörs senare! Hejdå! :)

//Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0