<> ♥ -

Kort


Hejsan ! :)
Nu e jag tillbaka, kanske inte lika mycket uppdatering ännu men lite kanske!
Tänkte börja berätta för er som är intresserade gick min rygg-operation bra! Jag har egentligen bara ont i alla ryggmuskler och så. Jag vet inte om nån är intresserad så ja föreslår att om nån e de, så kommentera vad ni isåfall vill veta. Eller om ja ska berätta allt från början lite steg för steg. :)

Annars har det ju inte hänt något eftersom ja kom hem från sjukhuset idag och varit på sjukhus i två veckor typ.
Så fort ja kan sätta mig i en bil blir det att fara till Anna och hästarna!! :)♥ Saknat dom bland annat massor!

Skriver något mer imorgon sen. Blir ju ingen skola mer för mig så de blir väl å skriva något.
Kan slänga in en bild eller två sen också!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tur att det gick bra!!! :)

Välkommen hem igen :P

2011-05-31 @ 14:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0