<> ♥ -

Igår

Igår vid kvart i sju skjutsade mamma mig, Hanna och Emmy till Melissa då på filmkväll.
De blev, jag, Hanna och Emmy då, Melissa, Michelle och Erina. Trevligt! :)
Vi såg på "Men in black 2" tror ja den hette. Ganska så bra faktiskt.
Vi åt en massa gott också, bland annat glass, chips å nötter! :)

Sen for ju Hanna, jag och Emmy vidare till Vilma. Där var också Jennifer.
Trevligt det med såklart! :) Åt inte lika mycket där eftersom man var så mätt från Melissa, men såklart går de ju in lite iaf! ;) haha!
Vi gjorde inte så mkt egentligen. Prata, och dom tre dårarna Jennifer, Vilma och Emmy gick ut och hoppade studsmatta i ösregnet! :P haha, ojoj!

Sedan vid halv tolv ungefär kom mamma och hämtade mig.
Och idag har jag vart ut till Vårdö på 70 årskalas. Inte lika kul men rätt okej ändå.
Och nu sitter jag här med datan i famnen och ska snart hitta på något me Emmy. :)

( duktiga som kommenterar! jag gillar sånt! :D )

Puzzar & Kramizar! :P

//Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0