<> ♥ -

Godmorgon?!

Igår kväll var ja nere hos Emmy. Kom hem vid kvart i tolv. Kuligt bara värre! :)
Före de var vi ute med fyrhjulingen och körde i skogen. Men vi tänkte inte på att det hade regnat så det var bara liite lerigt.. Så hela fyrhjulingen var lerig, och våra jackor och skor. Inte mina byxor men Emmys jeans var helt brunfläckiga! :D Haha, men det var kul ändå!

Och nu sitter jag bara här och gör i  princip ingenting. Ska höra med Emmy om hon kommer med ner till mattssons och köper godis. Eftersom jag inte åt godis igår tänkte ja äta lite idag... Tydligen fick jag inte i mig tillräckligt i fredags! :O haha, nej ja skoja! 

Men sen blir det bara att ta det lugnt. Far till stallet ikv efter maten. Hanna kunde inte på dagen nu så att det blir ikv.
Då ska jag rida min älskade ponny för sista gången på ett halv år! :'( 

Ska lägga in gamla bilder till datan nu från i vintras. Har inte använd min lilla kamera sen jag var med Emma å red Tossa typ.. :P
Men kan lägga in dom! :)

//Ronja 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0