<> ♥ -

Glassbilen!



Haha, lite konstig rubrik men det var det första jag kom å tänka på eftersom jag hörde den för nån sekund sen. :P
Men iaf har jag väl ingenting specielt att skriva. Om en timme ungefär ska ja iväg till Melissa på filmkväll.
De blir Hanna, Emmy, Michelle, Melissa och jag tror ja! Dom är så snälla å söta så dom har ordnat en filmkväll för mig! :') Bara för att på torsdag så opereras ju jag! Så det ska bli kul!

Och efter det, vid nio tiden far Hanna jag och Emmy vidare till Vilma en sväng. Dom blir där över natten, men ja ska upp tidigt imorgon så ja e där en stund iaf. Sku på nå 70 årskalas till vårdö... -.- Haha nej men! :P

Sen på söndag eller lördag kväll blir det antagligen mys hon hästarna ! :)
Har inte haft tid å träffat dom sen helgen.. :(
Så då kommer kameran med om vädret är bra.


 


Kommentarer
Postat av: Melle

Visst var partyt skoj!?

2011-05-14 @ 08:33:09
Postat av: Emmy

Vems tass? Haha. Kul igår iaf :)

2011-05-14 @ 14:04:35
Postat av: KKKIIINNNGGGIIISSS!!

Glöm inte Erina Black!

2011-05-14 @ 15:07:44
URL: http://backontrackandkingis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0