<> ♥ -

Funderingar...

Ibland kan jag ha konstiga och ibland jobbiga tankar om Kolbrún.
Det kan va om hur länge hon lever, och hur jobbigt det kommer bli när hon inte finns längre. Det är faktiskt jobbigt, det bara kommer upp i huvudet mitt i allt.
Jag vet ju att hon är pigg och kry, och att man ska ha roligt så länge det går. Och det har vi ju såklart!
Men ibland kan det bara komma upp sådana jobbiga tankar i mitt huvud, och nu ville jag bara skriva av mig lite så det fick bli här... Men det är ju bara ibland. När ja är med henne har ja absolut inga sådana tankar! :)


Kolbrún
I will stand by you, and love you forever, forever you and me together♥

Always we♥

I love you






                                                             Ronja ♥ Kolbrún


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0