<> ♥ -

..



Kan ju även säga nu att det blir nog ingen specielt bra uppdatering av mig dom närmsta dagarna. Imorgon kanske ja hinner kasta in et snabbt inlägg.
Men torsdag blir de inget kan ja lova. Sen får vi se hur pigg jag är någon dag efter om ja kan skriva något lite, om ni vill såklart! :)
Har ju min dator med så kan ju iaf slänga in nån bild nu och då.



Idag halv tolv cyklade jag hem från skolan och packade de sista. Jag hann även en snabbis till gullhästarna och pussade på dom och sa hejdå.♥
Kommer sakna alla mina underbara vänner, Curry, Kolbrún, Pondus och bästaste William!♥



Kommentarer
Postat av: josefine

<3

2011-05-17 @ 18:43:25
Postat av: Emmy

Saknar dig meed!<3

2011-05-17 @ 21:33:36
Postat av: KINGIS

Saknar dej! Puss & kram!

2011-05-18 @ 13:57:46
URL: http://backontrackandkingis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0