<> ♥ -

9 maj

Tjosan!
Kom just in efter att ha suttit ute i solen och gjort läxor. Och just nu kollar ja bara lite bloggar å sånt.
Skulle ju ha skrivit igår men ja orkade inte iaf, eller rättare sagt, jag hann inte! :P
Först vid ett for vi å hämtade Hanna på sleipner, sen direkt till stallet och träffa ägaren och även borsta Bruno. Sen hem med Hanna, byta kläder och till stan igen till mormor på morsdagsfika. Och sen hem och tog det lugnt en timme och sen ut me Julina! Så som sagt hann jag inte.

Men kan ju berätta lite kort vad vi gjorde i lördags.
Vi tog ut hästarna och vi försökte få tag på Rebecca som inte svara i telefonen (hennes mobil va död, men de visste inte vi). Så Hanna jag bestämde oss för att rida iväg till henne. Vi visste typ var hon bodde, men det fanns även hovspår som vi följde. :D
Och vi hittade fram, och Rebecca å hennes mamma pratade med Pondus å Kolbrun en stund. Trevligt! :)
Och sen red vi "hem" igen.

Det var en kort berättelse om vad vi gjorde typ... ;)

Kan ladda upp bilder om en stund som jag tog på hästarna igår. Ska bara lägga in dom i datorn.
Så håll utkik! :D

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0