<> ♥ -

Tjohej

Hejsan! :)
Just nu sitter jag här med datorn i famnen och kollar facebook lite... :)
Har inte så mycket att göra just nu, eller jo egentligen.. :p haha
Jag skulle behöva gå och göra mig klar, och släppa ut kaninen.
Jag har tagit fram det jag ska ha med till rihuset och sen är det bara och vänta att Hanna ska komma och hämta upp mig! :)

Jag kan berätta vad vi tänkte göra före vu far. Vi far dit vid 12 till stallet, och klockan 14.00-15.00 ska vi till rihus då.
När vi kommer till stallet ska vi antagligen mocka om inte Anna har hunnit med det idag redan! :)
Sen blir det att rykta dom ett tag antar jag. Sätta in grejerna hästarna ska ha med i bilen/transporten och sen far vi väl. :)

Men nu ska jag gå och göra mig klar så dom inte behöver vänta! ;)
Hejjs så länge! //Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0