<> ♥ -

idaaaaaaag

Hej igen ! :)
Jag tänkte skriva om vad vi gjorde i stallet idag.
Vi började med att ta in dom och ryktade dom, sedan bara pysslade vi med dom och myste lite. :)
Sen tog Hanna Pondus i grimma och grimskaft och jag Kolbrun med träns på eftersom jag tänkte rida lite.
Vi gick en ganska lång promenad med dom idag. Dom var jätte duktiga också!

Sen red jag en bit på Kolbrun. Gick väl bra det med! :)
Utom på hemvägen då hon ville hem och ha mat! ;)
Så jag hoppade av och hon fick gå med mig. Hon har blivit jätte duktig på att lyssna på mig via marken nu också.:)
Sen satt vi in dom, gav dom mat, vatten och hö.
Sopade i stallgången, krattade bort gammalt hö som var utanför. Tog in ankorna och gav dom mat och vatten såklart! ;) hehe...

Sen bara va vi en stund, ganska skönt det med! :)
Var upp dit där höet är och kikade lite på en fyrhjuling pappa och jag har funderat på att köpa av dom, för Anna sa att vi skulle gå och kika lite till på den ! Hihi, å Hanna å jag höll på kika runt lite överallt medan vi väntade på att hennes mamma skulle hämta oss.
Sen kom vi hem vid halv sex tiden ungefär. Och nu sitter jag här...

Hejdå så länge! :)
// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0