<> ♥ -

(: (:

Hej! Ronja ha ju redan berätta vad vi gjorde igår men jag skriver någge ändå. Pondus var väldigt envis att lasta vilket var jätteovanligt men sedan var han jätte duktig. Han fick gå lös en stund  i ridhuset medan jag plockade fram  bommar och "sockerbitar". jag blev inte så glad när han rullade. Jag som hade ryktat honom så fiint. Jag övade lite "tass" med han och han var ganska duktig. Han följde efter mig över bommarna och cavaletterna. Sedan kom Elin  och hälsade på hästarna. Sedan gick vi ut ur ridhuset och då kom en tjej som Pondus nafsade på låret för att hon kallade han för tjej. Sedan kom Anna och hämtade oss. När vi kom tillbaka satt vi hästarna i hagen och gick och städa i stallet. Sedan tog vi in hästarna och gav dom mat. Sedan gick vi upp till Anna.  
Nu en tråkig sak: Anna har sålt Alfa och Kajsa ):
Skriver snart igen!

// Hanna (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0