<> ♥ -

Tjenare!




Var just på väg att gå å äta lunch, men kom på att jag sku blogga lite först!
Har ju inte hunnit blogga på någon dag, jag har typ varit på stranden och varit bara ute!

Igår runt 13 tiden for jag å Emmy till Bambölevik å träffade William å Julius. Vi simmade och jaa, typ pratade å så. Sofia var också där, så henne pratade vi också med. :)
Trevligt!
Sen på kvällen gick Emmy å jag ner till kiosken å köpte glass. Sen hem till henne å spela guitar hero! :D

Idag har jag nog inga planer alls. Stranden? eller bara va.
Ska höra om Emmy kommer med ut. :)

Imorgon hade jag tänkt att jag skulle fara och vara med hästarna! Ska såklart höra om Hanna kommer med.

Annars? vet jag inte...

Men jag ska lägga in lite bilder till datorn nu, så det kan ni säkert få någon gång ! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0