<> ♥ -

Tjänare

Kom hem för en stund sen och la mig ner vid datorn och lyssna på musik... Tänkte att ja kunde blogga om gårdagen lite. :)

Ja gick upp ganska tidigt och gjorde mig snabbt klar. For sedan till stan, sjukhuset, och hämtade ut något papper.
Sedan hem en sväng och hämtade upp grannen och for sedan ner till Wirrans och käkade lunchbuffé. Gott som alltid, och mätt blev jag ju också! :P

Sedan skjutsade mamma mig till William. Var där hela dagen, sen bara hem via och hämta en jacka och mina kryckor, och sen följde jag även med dom på fotbollsträning. Det var roligt att titta på när dom tränade, fast jäkligt kallt!!
Så för att hålla värmen passade ja lite boll med Williams lillebror och mamma! :D
Sen hem och jag började läsa på den där boken. Och nu har jag läst halva och ska läsa lite till nu så, Godnatt! :)

Jo, just de! Far kanske till Anna och hästarna imorgon också, får se lite men om de blir kommer kameran med, och de betyder förståss att ni får lite bilder om dom blir bra! :)

Men NU, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0