<> ♥ -

hej igen?



Tänkte att jag kunde skriva något lika intressant som alltid. ;)

Egentligen har jag väl inte gjort så mkt idag. Försökt vara ute så mycket som möjligt i de fina vädret har jag.
Sen va ja så duktig att ja kom in i mammas bil!! :D
Nu kommer alla som läser detta tycka ja e helt störd. Men de e ju med ryggen så är jag ju helt stel och kan inte böja mig. Och mamma har en rätt så låg bil. :)

Så då for vi till mattssons & handlade. De kan ja ju säga direkt att det gör jag nog inte ingen på ett bra tag!
Man var ju livrädd att någon skulle typ puffa på ryggen & säga typ "ursäkta får ja komma förbi?" !
Ja hade ju kryckorna med men ändå kände man sig inte trygg liksom.
Så de får vänta ett tag till.

Annars inget specilt. Mamma & jag far och hälsar på Anna & hästarna imorgon tror ja! :)
Hoppas de blir bra väder så kommer kameran nog med. :)

Uppdaterar senare igen med bilderna från igår & så.

Hejjs!
//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0