<> ♥ -

Gårdagen...

... var en riktig superdag! Soligt och varmt och bästaste hästarna, både på dagen och på kvällen, och bästaste sällskapet! :)

På dagen var vi ju till hästarna, Ryktade dom en stund och tog ut dom, (dom hade just gått in).
Vi tog ut dom på en åker och gick lite, men fotograferade mest, så de kommer bilder sen nånting. :)
Sedan tog vi dom upp på Annas stora gräsmatta och satte oss i skuggan och hade picknick!
Mysigt bara värre! Och Kolbrun åt också gott eftersom hon snodde min kaka som ja hade i handen... haha, ojoj!

Sedan hem och äta och ta det lugnt en lite stund, sen iväg till Wilma.
Hon skulle rida Cherokee på banan så jag var med och fotade henne. Dom va så duktiga såå! :)

Sen skulle jag va snäll och hjälpa henne ta av en linda, på högra bakbenet. Det var mycket flugor så Cherokee viftade med svansen heeela tiden, var? JO, i ANSIKTET på mig...
Sen så tappade jag lindan för han började gå iväg, och så sparkar han till den så att den far upp, OCH jag var nästan helt klar!!! :P
Och Wilma hade just sagt att jag lindade så rakt... Det var bara att börja om igen de... Haha!
Så jag frågade om jag skulle få köpa heztN eftersom att jag älskade han lika mycket som han älskade mig just då! ;)

Men de fick jag inte!? :O

Haha, ja det var nog allt! Nu ska jag gå och äta!
Sen idag blir det att vara med Emmuuhh!

Hejjs så länge, kommer bilder sen btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0