<> ♥ -

...




...Hej, jag heter Ronja är tretton år, ligger i sängen & halvsover & har astråkigt och har askallt om fötterna...


Nej men säärri nu då, jag har verkligen jätte tråkigt. Hade ingen lust att blogga tidigare, men kom på att de är ju iaf roligare än att sitta & kolla ifall någon råkar uppdatera sig på facebook... :P Haha!

I veckan nu ska jag höra med Anna om hon har lust att tvätta hästarna med mig eftersom det skulle behövas.
Bara de blir varmt igen! Just nu regnar de... Men det blir nog antaligen sol igen ! :)

På söndag tror jag det var, ska jag & fota Jennifer&Exit & Amanda&Lilly.
Ska bli kul! :)

Sen vet jag inget mer. Jag tycker att ni som har mitt mobilnummer kan ta & ringa mig om ni har tråkigt! ;)

Aja, hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

HejHej!!



Oj vilken jätte fin blogg du har :D Fina inlägg oxå :D

2011-06-15 @ 12:19:55
URL: http://SommarenGillarJag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0