<> ♥ -

Träffade finaste...

...hästen ikväll då! :) Eller egentligen for mamma och jag på fika till "lotten" som bor granne med hästarna. Men sedan tog jag ut Teddy, en hund ut med till hästarna. Gick först ner till stallet och pratade med hästarna, eller Kolbrun. Pondus var lite slö och stod bara och glodde typ. Men jag pussade dom och gick upp till Anna och pratade ett bra tag. Far ju dit på fredag igen... Men varför får ni veta då! Blir ingen promenix eller något. Men jag skriver om det på fredag då jag även svarar på frågestunden. ;) hehe...
Men nu sitter jag inne hos Emmy och håller henne sällskap medan hon städar. Lyssnar på p!nk och bloggar typ...
Men nu har jag inget mer att skriva om... Skriver senare igen sen, vet vad ja ska skriva. Men det hör inte alls till något i detta inlägg så jag tar det sedan.
pusshejjs!

//ronjeyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0