<> ♥ -

Svar på frågorna!

Emmy
Favorit film? :)

 Svar: Men åhh, jag har många... Men en är "The ring" ! :D


Emma
Kan jag komma med dej till heztarna nån dag? :'p
Tycker du om Back On Track ännu?

Tiiep. (a) xD

 
Svar: Jo du kan komma med till hästarna nån dag. Hör av dig bara! :)
         Och jooo, klart jag gillar back on track! :D


Sanna
Hur fick du för dig att börja blogga?
vad är roligast med att blogga?
ditt favvoplagg?
favoritsport?
favoritfärg?
favoritblomma??

 Svar: Jadu, Hanna och jag kom bara på att vi skulle ha blogg en dag när vi stod och mocka! :D
          Det roligaste med att blogga är om man har någon idé att skriva om, och när de finns kommentarer!! :)
          Hmm, mitt favoritplagg... Just nu shorts och t-shirt typ! :b
          Min favoritsport är ju då ridning, eller hästar! :)
          Har många favoritfärger, men rosa, svart, brun och lila typ!
          Favoritblomma är nog ros, eller de finns många fina så ja kan inte säga... men rosen är nog en favorit! :)


Tack! För att ni tre ställde frågor! Kul! :)




Kommentarer
Postat av: Sanna (:

Sv, tack för svaren :))

2011-07-15 @ 20:13:20
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0