<> ♥ -

Rita..



Seröst, jag skulle vilja kunna rita, på riktigt. Alla kan ju rita, men jag skulle villa kunna rita riktigt fint! :)
Det är ju assvårt att först komma på något, och om man kommer på något, ja då har man ju en bild i huvudet som man vill ha ner på pappret! Skitsvårt!!
Haha, som ni just såg i de förra inlägget så försökte jag mig på paint, men jag är ännu sämre där. Antar att alla andra också är det, försöka rita med en mus, eller en laptop grejj.... Näej!

Men nu eftersom jag bara sitter här å nojjsar om att jag inte kan rita, så ska jag faktiskt ta och göra det tror jag. Kan kanske ta en bild, om den blir hyffsad! :)




Bilderna var ju då bara med text... Det ända jag hade som passade lite till detta inlägg... :)

Pusshejjs!

Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

fin header:)

2011-07-12 @ 22:01:04
URL: http://bellizofzweden.blogg.se/
Postat av: Fishis

Trevlig kväll önskar...

...BLOGGFISKEN-För dig med passion för fisk! :)

2011-07-12 @ 22:02:20
URL: http://bloggfisken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0