<> ♥ -

idag

Dages planer är att fara ut till stugan med mamma, Teddy och min moster. Eller vi tror de. :)
Ifall ni inte visste det är jag ju hundvakt åt min gudmors hund Teddy, har nog satt ut bilder på honom här förut. Han är en kortklippt shi tzu.
Sedan igen far jag ut dit på typ onsdag torsdag då Hanna kommit hem från Kökar. Men då blir Hanna och jag där med mormor och morfar själva. Antingen i vår stuga - själva, eller med mormor och morfar... :)

Men iaf kommer jag inte uppdatera något idag så ni vet. Men senare ikväll kommer det äskert något litet inlägg.

JOO, är inte klar med fixande på blogen ännu, har lite till. Så ni vet eftersom de finns saker som e lite konstiga ännu... :)



Teddyyyyy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0