<> ♥ -

Dag 2: Det här är jag och min häst!

Wooops, glömde visst detta... :P




Inte bästa bilden, men har inte bra hyffsat nya bilder på oss.. Nog om det!

Jag heter då Ronja, är född i februari -98. På fritiden är jag mycket i stallet och pysslar om min "sköthäst" Kolbrún. Men just nu är det bara promenader eftersom jag är skoliosopererad, alltså dom har stelopererat ryggen.
Mer om mig?! Jaa, de var jag det.. Vet inte vad ja ska skriva mer om mig.

Kolbrun, min "sköthäst" är ett sto född 15.7.81, alltså fyllde hon just 30. Hon är pigg och snäll, oftast glad också!
Henne far jag och sköter om precis när jag vill och orkar. Så jag behöver verkligen ingen egen häst som alla andra. Jag har ju som en egen redan. Jag får sköta henne, rida henne och allt sådant, och jag far ju dit precis när jag vill! :) Och jag bryr mig inte om att hon är gammal, jag vill inte satsa på något stort, jag vill inte bli proffs inom ridningen. Jag vill bara vara med dig Kolbrún!♥

Ja, som ni ser har jag alltid svårt att skriva om mig själv och Kb.... Jag blandar alltid in massa annat?! :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0