<> ♥ -

Bra dag!

Haftt en superbra dag idag, fast vädret. Var och gac kolbrun den nya grimman, en tårta av knäckebröd med äppel å en jordgubbe, och lite äppelbitar! Pondus fick självklart han med! :)
Sedan gick vi in till Anna och åt marängtårta som mamma och jag hade gjort. När den var slutputsade Hanna och jag Kolbruns träns, och även Kolas. Kolas träns var jätte fint så Kolbrun fick ännu en till present! :)
Passade super. Och även Bjärturs en gammal lädergrimma fick hon, så säljer vi den gamla.

Bra dag helt enkelt!

Och nu väntar jag på att Julina och Berit ska komma upp så drar vi iväg på sjödagarna.
Nice! :)

Bilder komer när jag har tid och lust! :)
Och frågorna NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0