<> ♥ -

16.7.2011



HejsanSvejsan! :D
Ligger på en uppblåsbar madrass hos Julina, har alltså sovit här.
Igår på kvällen var vi till sjökvarteret på sjödagarna, träffade Musslan och Emma där. Det var väl bara trevligt, förutom när ett fyllo började jaga oss! :S
De började med att vi gick på en "brygga" bredvid vattnet, bakom liksom allt annat. Och mitt i allt börjar han vinka att vi ska komma, och ropar att vi inte ska vara rädda! Men liksom hur kul e de då? Och till på det får ju inte jag springa, plus att jag hade kryckorna...
Och jag pratade med Wiliam i telefonen, haha han undra antagligen varför jag höll på nåjjsa! ;)
Men vi kom undan! Haha! :D

Vi kom hem vid halv tolv, och då tog jag kudden och täcket och gick ner till Julina och sov här. Nice de med! :)
Men nu ska jag nog ta och börja packa lite... Sen får vi se vad som händer.
Har lust att fara och gå ut me Kolbrun en stund het själv ikv. Lite musik och mys på grusvägen... :)

Aja, hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0