<> ♥ -

Stallet om en å en halv timme...

Hello everybody! ;D
Just nu sitter ja bara här å slöar. Ska släppa ut kaninen om en liten stund.
Sen ska jag öva på prov, vi har fysik å kemi prov på tisdag... (n)
Men efter lunchen åker Hanna å jag iväg till stallet! :)

Vi tänkte städa som vanligt... mocka om de behövs och ta ut dom.
Ja har iallafall tänkt longera Kolbrun så får vi se va Hanna å Pondus gör!
Eftersom han inte är så bra på de å bara följer efter! :p

Ja värmer upp henne först å sen ska ja sätta fram bommar som hon kan gå  över
och träna upp hennes stela ben. :)

De var nog allt jag tänkte skriva om nu.
Nu ska ja uuuut!
 


Min kanin Curry på bild! <3 :)

Hejdå!  // Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0