<> ♥ -

yooo :D

Haha, kom inte på någon bra rubrik tyckte jag! :p
Såååå jag tyckte den va passande?! ;D

Iallafall så idag for Hanna å jag till stallet vid 12 ungefär.
Vi satt ut hästarna i hagen och mockade, vi mockade riktigt ordentligt idag! :)
Sen städade vi i stallet å gav ankorna mat å släppte ut dom.

Anna skulle ha kommit hem vid 7 ikväll, men hon kom hem med tidiga färjan eftersom hon inte viste hur vädre skulle bli nu ikväll!
Så vi pratade lite med henne å sen gick vi till en butik typ, som jag inte kommer på vad heter just nu..:s
Men de var ju förstås stängt.. -.-

Så då sprang vi tillbaka i en halv meters snö genom en åker! :D
När vi kom tillbaka tog vi ut hästarna en liten stund. :)

De gick väl helt okej utom att Kolbrun blev typ rädd för en traktor och satt av i full galopp till stallet (inte så långt).
Sen gick vi upp till Anna å fördrev en kvart medans vi väntade på att Hannas mamma skulle komma och hämta upp oss.

Sen fick ja äta middag hos grannen å nu sitter ja här! ;)
Men nu blir det att äta glass med henne till efterrätt! :) *nam-nam*

Oj, va lång de blev! ;D

Kanske laddar upp nå gamla bilder eller nått ikv, får se...
// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0