<> ♥ -

Mjaoo på alla läsareee!

  Tjoo!
Det var ganska längesedan jag la in ett inlägg men... Jag kommer ej på vad jag ska skriva.. Det är kul att så många läser vår blogg och skickar kommentarer. Jag har ej hunnit skriva inlägg p.g.a att jag red i måndags och övade på prov. I tisdags red jag också (båda gånger på Sleipner) men jag ska försöka skärpa mig och skriva mera inlägg... Jag tänker skriva om Pondus lite...




                                                      Pondus

Pondus är en shettlandsponny som fyller 28 i augusti. Han är typ 96cm i mankhöjd och har små luddiga öron. Pondus är född på Kökar och hans föräldrar heter Polly 2 och Hambo. Pondus har fått ett föl med en New Forest som hette Moonshine. Fölet hette Pollux. Pondus är duktig på det mesta förutom att bli longerad...(: Här kommer två fiiina bilder på han:








Visst e han söööt??

//Kingis



Kommentarer
Postat av: ronja

gulle <3

2011-02-02 @ 20:09:17
URL: http://backontrackandkingis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0