<> ♥ -

lallaala

Hej!
Just nu sitter ja här å pratar med nå konstga personer på skype! ^^
Så jag hoppas Emmy tänker komma upp snart.
Det var typ meningen att Emmy skulle komma med å ta kort om jag sku rida Kolbrun lite idag.
För Hanna hade inte tid att komma med.

För vi sku ha kommit dit men ingen kunde hämta. Men nu kan vi komma dit om vi vill så ja ska höra lite me henne om hon fortfarande vill komma med mig. :)

Isåfall kommer det nog upp bilder senare ikv eller nått.
Men nu ska jag gå å hitta på något kul! :)



Hejdå // Ronja

Kommentarer
Postat av: musslan

Du gillar den där bilden :), den e fin

2011-02-06 @ 19:59:24
Postat av: ronja

hihi janå! tack!

2011-02-07 @ 14:33:46
URL: http://backontrackandkingis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0