<> ♥ -

jaahapp

Hej!
Haha, sitter å pratar me Emmy på skype om att det finns olika bloggar som har namnet Snurre! Haha, skit kul! ;D
Jajja, kul å läsa antar jag! Men jag kommer inte på något att skriva eftersom det inte händer något kul just nu!

Men iallafall så på lördag tror jag det blir att fara till stallet! Jag ska iaf ta mig dit en sväng å fixa lite! :)
Och på söndag far jag, mamma och pappa med 2 andra familjer, bland annat Jussan :p till Romme och skidar! Fett kul! :D

I morgon far vi och skidar längskidor med skolan istället för att ha gympa! Kul kul! :)

Jaja det får bli allt för den här gången nu då! :)
Kan ladda upp nån bild istället! ;)


Kommentarer
Postat av: Jensmathilde

Excellent site.

2011-05-17 @ 14:25:08
URL: http://jensmathilde.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0