<> ♥ -

Hellu everybody! :D

Hejsan svejsan!
Just nu sitter jag å chattar med Musslan... de e väl ganska så kul de ! :p
Har int gjort något kul jag kan skriva om men jag kan skriva lite om Kolbrún, om nån vill läsa?! :p
Haha, men ja gör de ändå medan ja väntar på att Emmy ska komma hit! ;)


KOLBRÚN:
Kolbrun är en brun islandshäst som är typ 142 i mankhöjden.
Hon är 29, eller 30 eftersom hon fyller i juli.
Hon är ganska envis å gör helst som hon vill, men har kommit bättre överens me henne nu på sista tiden.

Hon är ganska jaa, stressig typ... och vill helst gå ganska fort.
Och hon kan nästan inte gå utanför stallet själv utan hennes "kompis" Pondus.

Jag är den som sköter henne mest, men vi turas om att rida henne. Jag kan lägga upp några bild på henne.

Min gullunge! <3 :)

Kommentarer
Postat av: Musslan

Haha Nawwski då :P, coolt att du chattar med mig :D

2011-02-02 @ 17:06:07
Postat av: Anonym

kan hon bli riden om hon är 29-30 jag vet ju inte om hon är pigg men endå lite mycket tycker (jag)

2011-02-03 @ 16:47:07
Postat av: ronja

ja hon kan bli riden eftersom hon är såpass pigg, men dom dagar hon e trött leder vi henn. Förresten så rider vi henne HÖGST en timme...-.-

2011-02-04 @ 17:09:13
URL: http://backontrackandkingis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0