<> ♥ -

Hejsan svejsan!!!

Jag ha int skrivit på länge men jag har vart i Sverige och man kan int skriva inlägg på iPoden... Iaf så va vi ju ti hästarna i går och jag hade köpt en söt, ny grimma med Lena Furberg hästar på... Den kostade bara 79 kronor. Tyvärr så hade jag inte kameran med så jag fotade inte den men jag kan visa en bild från Hööks. Igår var det meningen att vi sku ha farit ti Ämnäs ridhus men hästsläpet var insnöat..):

I Sverige var jag, mamma, Josef, Melissa, Elin och Britta och simmade i Fyrishov. Dagen efter var vi och shoppade.

Nu vet jag int vad jag ska skriva men jag ska försöka uppdatera lite mera. Jo förresten så fyllde jag år i Söndags...



\\Kingis (:

Såhär ser  den ut fast blå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0