<> ♥ -

Hejjjj!

Jaa, som ni ser håller Frida på fixar här åt oss nu!
Det är inte riktigt klart men de lär väl bli det snart hoppas vi! :)

Ja, idag har jag varit till stan. Köpte en ryktlåda till Kolbrun å bytte en hjälm som jag hade köpt för liten..
Imorgon blir det staller med Hanna å kanske kanske Victoria kommer med å tittar på dom.
Hon har varit fskötare på Pondus förut!

För 2 veckor sen var Rebecca med, hon har också varit skötare på bla. Pondus! :)

De va kul, så om Victoria kommer med hoppas vi det blir lika kul! :)

Jaja, nog om de nu. Laddar upp nån bild, för sen ska jag å hämta en bok jag glömde i skolan! :p


Pondus♥




Kolbrún♥

Kommentarer
Postat av: KINGIS!!!!

Vad hade du glömt för bok???

2011-02-03 @ 17:03:06
URL: http://backontrackandkingis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0