<> ♥ -

Hästarna

Tjeenare!
Har inte så mkt att säga. Men det jag tänkte på var att vi ska till hästarna idag. :)
Ja tror inte det blir att ta ut dom idag eftersom det inte är så kul väder att va ute idag...
Men vi mockar väl och fixar först och sen ska jag iaf rykta ordentligt. Och för er som kanske tycker det låter konstigt betyder det inte att vi inte ryktar dom ordentligt när vi rider eller något sådant. :p
De menas att vi liksom ryktar längre, och att vi masserar och lite annat smått pyssel. ;)

Men jag tänker skriva sen ikväll kanske vad vi gjorde mer, annars i morgon. För när jag kommer hem ska vi på middag så de får isåfall bli senare ikv.
Kameran tar jag med så ni kanske får lite bilder! :)

//Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0