<> ♥ -

Hällo!

Hejsan alla bloggläsare! :p
Vi har engelskaprov på torsdag, alltså på min födelsedag så jag sitter å övar på det just nu typ...
Mamma ska förhöra mig lite nu också.
Intressant :p!
Men just nu kommer jag inte på något att skriva om.

Eller jo kanske! Hanna å jag ska va hästvakt åt Kolbrun å Pondus i helgen! :)
Eller rättare sagt, fredag å lördag. ;)
De blir säkert skojigt.
För i somras var jag hästvakt åt dom i 2 veckor, Hanna va me första veckan men andra veckan var hon på sin stuga, så då hade jag dom själv! ;)
KulKul!

Jajja Men nu blir de å återgå till provläsningen! ;)

//ROoOoonjaAaaAaaaaAa ^^

Kommentarer
Postat av: Emmaaa

Grattis i förskott, vilken födelsedagspresent du kommer få i skolan, Engelskaprov.. ;//

2011-02-09 @ 10:53:44
URL: http://ponnyheppona.blogg.se/
Postat av: ronja

Hihi, tack!:)

Ja verkligen va kul de ska bli! ;) haha

2011-02-09 @ 15:15:37
URL: http://backontrackandkingis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0