<> ♥ -

bra uppdatering HAAAAANNNNAAA! :p

Haha, snygg rubrik jo ja vet det! ;)
Men ingen ha ju uppdaterat sen den 19:de... :p Men ja hade inte datorn med till Romme så Hanna sku nog ha kunnat uppdatera lite, men nänä! xD hah

Romme resan var jätte nice! Vi skida från när backen öppnade på mogonen kl.9.00 till den stängde kl.16.00. :)
Jätte fina backar där tycker jag! Jag kan lägga upp bilder kanske imogon om jag hinner.
Ska och röntga ryggen i morgon... :/
För er som inte vet har jag "skolios".

Det betyder att min ryggrad växer snett och att den typ vrider sig, eller hur man ska förklara det..:/
Hade korsett hela förra året. Och för er som inte vet vad det är är de inte en mjuk man har när man vill va smal eller nått, utan det är en stenhård plastgrej som är 12 centimeter smalare än en sjäv...
Inte kul men så är det! Och nu vet ni det! ;)

Men nu ska jag göra något annat. :)

Hejjs! // Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0