<> ♥ -

Ronja kungen här!

Eller, kanske de inte va riktigt så... :p

Ja, men iaf har ja just kommit hem från Pondus stooooora fest som han hade i hagen/-på åkern.
Ja ropade bara "Kolbruuuun, kom" och gissa vem som kom? Jo, Kolbrun förstås! Blev jätteglad, så ja gav henne sedan hennes knäckebröd ( som egentligen var av Pondus ;) ). Och de såg ju Pondus så han kom å ville ha sitt också, så han fick en liten knäkebrödsbit, och av Hanna en större bit med morot på. Blev glada båda två. Så vi gick till andra åkern mittemot och hämta äppel från trädet. Och sedan när ja ropade på Kolbrun som stod mitt på åkern, gissa vad som hände? Jo, hon kom fram och såg jätteglad ut, så ja gav henne äpplet och hon pussade mig!! :')
Jag bara älskar den där fina islandsponnyn, Kolbrún!♥

Och nu sitter ja här å bloggar som bara den! Har hunnit blogga på min egna också.
Kika gärna in och lämna en kommentar, tack! :)

www.ronjafagerstrom.blogg.se

pusshejjs

Kommentarer
Postat av: emma

sv; Najs! Då kan du ju typ, skicka en text elr nåt med bilder om du vill till maljen. :)

2011-08-10 @ 15:39:54
URL: http://emmaasjuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0