<> ♥ -

Godmorgon!

Hejsan!
Det var lite halft meningen att jag skulle ha farit till stallet igår då, men jag hann inte eftersom det fanns massor med saker att göra hemma på gården också, bland annat att städa kaninburen...
Så det får bli imorgon eftersom jag inte har skjuts idag och sen senare ska ja bort.
Men Hanna kommer ju hem ikv så hon kan komma med imorgon och om jag får som ja vill så på måndag också! ;) Hihi..

Men annars har det inte hänt något specielt tror jag..
Bara att det är en grå katt som hela tiden är in i kaninburen och skrämmer han :/
Så nu håller vi på söker upp vems katt det skulle kunna vara... :/
Inte bra!

Men det var nog allt för stunden, kanske uppdaterar ikv om jag har något att skriva om! :)

Sen tycker jag ni ska kommentera om ni vill ha bilder på dom nya hästarna! Och självklart på Kolbrun och Pondus! :D

Hejdå!
//Ronja

Kommentarer
Postat av: Sanna (:

Såklart lite bilder :) gärna..

2011-04-23 @ 09:27:55
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0